'tis bijna zover! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Erik Ensing - WaarBenJij.nu 'tis bijna zover! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Erik Ensing - WaarBenJij.nu

'tis bijna zover!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Erik

15 Augustus 2005 | Nederland, Alkmaar

eerst even een introductie voor mensen waar het nog steeds een beetje mistig is wat ik nou eigenlijk ga doen.

k ga een jaar in een gast-familie in Japan zitten, en daar dus ook naar de locale middelbare school gaan, etc.


nou. 18 augustus is het zover, en ik begin de kriebels al te voelen.gelukkig is het meeste al ingepakt, en is het enige dat over is nog bedenken welke bijzaken ik nog moet meenemen.

ik ga mijn verhaaltjes ook nog in 't Engels houden,omdat een aantal van mijn vrienden geen Nederlands kennen(of is 't kunnen?)
voel je vrij om reacties te schijven, of wat dan ook.

right.
let me explain the situation for a bit. I am going to live in Japan, in a host-family for a year, wich includes going to the local highschool, etc.
I'm flying on August the 18th, but luckily I got most of the really hard work done. now its just a matter of deciding what trinkets to take along with me.

I will be posting in Duth and English, to make it easier to read for everyone.
Feel free to posts remarks and whatnot.

  • 15 Augustus 2005 - 17:05

    Arun:

    Goodluck!! May the force be with you!

  • 15 Augustus 2005 - 17:07

    Marne:

    Hé Erik,

    Gaaf hoor dat je dit gaat doen! Ben erg benieuwd naar je verhalen en foto's!

  • 15 Augustus 2005 - 20:22

    Moobster:

    Veel geluk op je reis :)
    vertel ons alle interesante dingen!

    Greetz

  • 15 Augustus 2005 - 21:17

    Thargor:

    Leuk idee, zo'n site :)
    Ik zal zeker regelmatig kijken of er nieuwe foto's op staan

  • 16 Augustus 2005 - 18:43

    Mask:

    Damn Crush you better have a nice time or else

  • 16 Augustus 2005 - 22:18

    Maaike:

    damn, nu kan ik je niet uitzwaaien...Nou ja, dan maar via deze manier: heel veel liefs vanuit Ecuador en maak er wat van!!
    liefs, je zus

  • 18 Augustus 2005 - 18:46

    Maria:

    Jeetje! wie had dat nu gedacht toen ik je in de wieg zag... Heel moedig hoor, maar vooral ook vast heel leuk. 't Schijnt een mooi land te zijn.

  • 20 Augustus 2005 - 16:25

    Moeders:

    Hoi hoi, hopelijk ben je al in je nieuwe gezin als je dit leest. Ik ben heel benieuwd naar je verhalen op deze en andere pagina's! Veel geluk in je nieuwe huis en familie!Dikke kus, je moeder

  • 20 Augustus 2005 - 19:15

    Evelien:

    heey Erik,

    Ik hoop dat alles een beetje goed loopt!! ik ben heel erg benieuwd naar alles wat je gaat beleven, en kijk heel erg uit naar de verhalen en foto's! Heel veel plezier!!

  • 21 Augustus 2005 - 10:25

    Jakob:

    Yo man ik hoop voor je dat alles lekker gaat.
    En ik hoop wat interessante dingen te kunnen lezen hier.
    mzl

  • 21 Januari 2006 - 22:12

    Maria:

    nou ja, niet op bovenstaand bericht, dat is oud, maar ik weet niet hoe ik verder moet komen in de >6000 pagina's!
    Alles OK? Spreek je al vloeiend Japans, of valt dat tegen? Ik hoor het later wel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alkmaar

Erik
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 40683

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2005 - 19 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: