bureaucraten... - Reisverslag uit Obama, Japan van Erik Ensing - WaarBenJij.nu bureaucraten... - Reisverslag uit Obama, Japan van Erik Ensing - WaarBenJij.nu

bureaucraten...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Erik

01 December 2005 | Japan, Obama

hallo allemaal, ik had eerst in gedachten om een verhaaltje te schijven over een probleempje dat ik heb met de talencursus, maar door de een of andere reden duurt het nog voort, dus jullie zullen nog even moeten wachten op het volledige verhaal. hopelijk komt dat volgende week ergens.

en laat ik het nu nog maar eens een keer zeggen, ik heb het hier ongelofelijk naar mijn zin. het mag er misschien anders op lijken door de verhalen die ik hier schrijf, maar ik denk dat verhaaltjes over hoe leuk ik het hier heb na een tijdje beginnen te vervelen.

en nu het leuke nieuws.
zoals de meesten van jullie al weten, ben ik (nu alweer 2 weken geleden) 18 geworden!
een paar foto's van het feestje hebben jullie al kunnen zien bij het vorige bericht.
als wat de kadeautjes betreft, ik heb een stapel Japanse manga (strips) gekregen van de andere exchange studenten, en een Airsoft BBgun. dit zijn gewone lucht-pistooltjes, en de enige manier waarop ze iemand pijn kunnen doen is als ze in het oog gericht worden.(wat niemand natuurlijk doet).
en daarnaast zijn de Airsoft pistooltjes erom bekend dat ze exacte replica's zijn van de echte dingen. dus, hetzelfde uiterlijk, gewichten, enz, maar het zijn luchtdruk pistooltjes.
ik stop bij dit bericht wel een foto van het pistool.
daarnaast heb ik ook nog voor mezelf een Nintendo DS gekocht. dat is zo'n moderne Gamboy, maar dan met dubbele schermen en veel meer kwaliteit. dus dat heb ik de afgelopen 3 dagen bijna aan een stuk door lopen spelen.
en dat was het weer voor vandaag!

-Erik


Hello everybody! I was originally planning on writing a story about a problem I am haing with the language course, but seeing as for some reason its still not solved, I'll have to wait with writing. hopefully its up sometime next week.

and let me rid the world of one doubt. contrary to what you might read in my stories, I am having the time of my life here.
my stories just seem negative, because I basically have more fun writing about them than trying to word the fun I am having.
and besides, story upon story about how much fun I am having would start to get boring after a while, now wouldnt it?

and now the fun news!
as most of you probably know, about two weeks ago I had my 18th birthday!
a couple of the pictures of the party you can see with the previous story.
and about the presents, I got a whole bunch of Japanese mange (comics) from my fellow exchange students, and one Airsoft BBgun.Airsoft BBguns are basically exact replica's of the real thing, except for that fact that they're quite harmless. I add a picture of the gun with this story.
next to that, I bought myself a Nintendo DS aswell. thats basically the modern version of the Gameboy, but now with two screens, and a lot more quality. so I ahve been practically continually playing that thing for the past 3 days.
and this was all for today!

-Erik

  • 01 December 2005 - 11:37

    Je Zus (de Oudste):

    Whaha! Ja, logisch cadeau voor je 18e... een pistool! Wat moet je daar nou mee? Wel leuk voor in het vliegtuig over een half jaar, kan je nog langer in Japan blijven ;) Nou ja, t zal wel een jongens iets zijn... Maar erg leuk om te horen dat je het er zo naar je zin hebt! Ik heb erg veel zin om je op te komen zoeken, maarja, het geld he...en eerst mn scriptie maar eens schrijven (bleh). HOe gaat het met je Japans? Ben je het nu een beetje aan t leren? Volgende keer wat woordjes Japans ertussen, kunnen wij er ook nog wat van meekrijgen! Hey, geniet ervan, en succes met alles!
    liefs Maaike
    ps: het wordt wel vreemd trouwens, zonder jou Sinterklaas vieren...nou ja, we zullen aan je denken bij het pepernoten eten..hehe ;)

  • 02 December 2005 - 11:59

    Marne:

    He Erik, leuk om weer wat van je te horen! Post is wat vaker wat ;)!
    Ik ben ook erg benieuwd hoe het met je Japans gaat. Hoeveel betaal je voor zo'n DS in Japan? :D

    Gr. Marne!

  • 04 December 2005 - 11:57

    Judith Van Der Perk:

    Hi Erik,
    Ik hoorde van Aart en Jeannette dat je helemaal in Japan zit. Dapper hoor, is toch niet de makkelijkste taal om zo even op te pikken. Is het waar dat Japan zo netjes en geordend is?\
    Veel plezier en nog van harte gefeliciteerd!!!!
    judith

  • 21 Februari 2006 - 21:06

    Steven:

    Tja als je achteraan begint en dan terugwerkt... krijg je eerst de nieuwe berichten te zien.

    Zal wel vreemd zijn geweest je verjaardag daar. Heeft iemand je al gewaarschuwd voor het meenemen van het pistool? ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Obama

Erik
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 40677

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2005 - 19 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: